Turusta Göteborgiin, lapsenlapseni lentää Jussi Mäntysen joutsenen selässä
Onpa söpön näköinen <3
Kivan näköinen radiokastelukannu, mutta voiko sillä myös kastella kukkia?
Suvi, kiva kaveri puutarhassa.
Aimarii, no ei ihan, niin pieni 🙂
Lähetä kommentti
4 kommenttia:
Onpa söpön näköinen <3
Kivan näköinen radiokastelukannu, mutta voiko sillä myös kastella kukkia?
Suvi, kiva kaveri puutarhassa.
Aimarii, no ei ihan, niin pieni 🙂
Lähetä kommentti