Turusta Göteborgiin, lapsenlapseni lentää Jussi Mäntysen joutsenen selässä
Kaunista on. Joka aamu kiva mennä katsomaan, mitä uutta on ehkä tullut.
Aimarii, todella, ja lapsemme tykkäsivät myös kun aina löysivät uusia kukkia.
Tuommoisia pikarililjoja haluaisin 💗
Rita A, jos ne saa viihtymään niin lisääntyvät helposti.
Lähetä kommentti
4 kommenttia:
Kaunista on. Joka aamu kiva mennä katsomaan, mitä uutta on ehkä tullut.
Aimarii, todella, ja lapsemme tykkäsivät myös kun aina löysivät uusia kukkia.
Tuommoisia pikarililjoja haluaisin 💗
Rita A, jos ne saa viihtymään niin lisääntyvät helposti.
Lähetä kommentti