Kalliolla kukkulalla 810 m² paratiisia. Muutin Turusta Göteborgiin 1971, kirjotan suameks. Lukemisiani ja kirjavihjeitäni löytyy täältä.

Vadelmavenepakolainen

Lukemisistani kerron kirja-blogissani. Miika Nousiaisen Vadelmavenepakolainen on kumma kirja, minä en osaa siihen edes nauraa. En oikein ole tuollaisen pakinan intohimoinen lukija. Kirjan päähenkilö ei halua olla suomalainen, koska ruottalaiset on paljon sivistyneempiä, osaavat keskustella asioista. Mutta heistä ei saa ystäviä ihan helpolla, seurustelevat vain keskenään.

6 kommenttia:

Unelma kirjoitti...

Mukavaa elokuun ensimmäistä sinulle.

Tuo kirja ei ole minulle tuttu, ei myöskään kirjailijan nimi.

aimarii kirjoitti...

Alotin kirjan lukemisen, mutta jäi kesken. Ehkä syksyiltoina alotan uudestaan.
Kesällä lukuhaluni ovat yleensäkin minimissään.

Hanneles bokparadis kirjoitti...

Unelma, kiitos samoin, kirjailija asuu Helsingissä.

Aimarii, minä sain vähän pinnistellä, mutta pakkoa lukea loppuun, kun tuosta puhutaan :)

isopeikko kirjoitti...

Aika harva haluaa olla sitä mitä on. Hiano kajakkikin sinulla :)

Hanneles bokparadis kirjoitti...

Isopeikko, minä olen mielelläni minä :)

Allu kirjoitti...

Mullakin on tuo kirja, mutta en ole saanut luettua.